Cikkek

Világhírű celebek szexshopban

Celebek szexshop
pagesix.com/2021/02/16/celebrity-backed-sex-toys-are-all-the-buzz
Gwyneth Paltrow, Dakota Johnson, Lily Allen és Cara Delevingne mind szexuális wellness cégekkel működtek együtt, vagy márkás szexuális játékokat adtak ki az elmúlt hónapokban.

A hírességek által támogatott szexuális játékok a zümmögés. A hüvelygyertyáktól a vibrátorokig.

Gwyneth Paltrow Goopja vasárnap jelentette be első saját márkás vibrátorának piacra dobását, éppen Valentin-napra időzítve.

A 95 dolláros árú, „fényűzően megtervezett és jellegzetesen formázott” kétoldalas pálcát évezredes rózsaszínbe és krémbe öntik, arany díszítéssel – és a Goop sajtóközleménye szerint úgy tervezték, hogy „valami, amit az éjjeliszekrényen hagyna, mint funkcionális objet d’art, ha ez a te dolgod”.

Egyetlen nap alatt elfogyott.

Ha megvizsgáljuk Goop múltját, a márkás vibrátor jól van, a márkán: Támogatták ajade tojástés ahüvelygőzölést, a „Goop Lab” Netflix sorozatának egy teljes epizódját anői orgazmusnak szentelték, és egy 15 000 dolláros, 24 karátos arany vibrátort emeltekki a „nem annyira alapvető szexuális játékok” összefoglalójában – még 2016-ban.

Hallie Lieberman, a „Buzz: A Stimuláló történelem a szexjátékról” szerzője Paltrow-ra utal, mint „úttörőre” a dildók megbélyegzésének megszüntetésében, bár hírhedten drága.

„Ő volt az első [híresség], aki kijött, és így szólt: »Ezek olyan szexuális játékok, amelyeket meg kell vásárolnod.« Gúnyolták, mert a cuccai elérhetetlenek voltak, de ott is volt egy igazán erőteljes üzenet: Ezek a dolgok normálisak” – mondta Lieberman a Page Six Style-nak, megjegyezve, hogy Paltrow-nak „befolyása és hatalma volt a szexuális játékok népszerűsítésére anélkül, hogy attól tartana, hogy ez tönkreteheti karrierjét”.

De manapság Paltrow messze nem az egyetlen sztár, aki rányomja a bélyegét egy élvezeti termékre.

Novemberben a szupermodell és a „szexpad” rajongója, Cara Delevingne lett aLora DiCarlo szextechnológiai cégtárstulajdonosa és kreatív tanácsadója. Ugyanebben a hónapban a „Szürke ötven árnyalata” színésznője, Dakota Johnson hasonló új koncertet jelentett be, mint a „modern intimitás” márkaMaude társkreatív igazgatója.

Még a popsztárok is érzik a zümmögést: októberben Lily Allen a német Womanizer márkával társult saját vibrátorán, amelyet „Liberty” (99 dollár) névre kereszteltek – „a tökéletes duettpartner, aki segít eltalálni a magas hangokat otthon és idegenben”, a termékleírás szerint.

2020 novemberében Cara Delevingne (itt látható Lora DiCarlo névadó alapítójával) lett a szextechnológiai cég új társtulajdonosa és kreatív tanácsadója.
2020 novemberében Cara Delevingne (itt látható Lora DiCarlo névadó alapítójával) lett a szextechnológiai cég új társtulajdonosa és kreatív tanácsadója.
Lora DiCarlo jóvoltából
Évtizedek óta egy szépségmárkával vagy luxus divatházzal kötött üzlet áll az univerzális jelzőként, amelyet egy híresség készített. De a szexuális játékok támogatása – amelyek hirdetéseitovábbra is tiltottak a Facebookon és az Instagramon – nem egészen ugyanaz, mint a parfüm dugása.

„A női maszturbáció még mindig nagyon tabu, és ezek a nők nem a színfalak mögött csinálják ezt; nyilvánosságra hozzák részvételüket” – jegyezte meg Lieberman. „És azt hiszem, ennek egy része is mutatja, milyen messzire jutottunk. A szexuális játékok annyira mainstreammé váltak, hogy egy hírességet, aki belép erre a területre, élesnek tekintenek, ahelyett, hogy feketelistára kerülne.

Lynn Comella, a Las Vegas-i Nevadai Egyetem gender és szexualitás tanulmányok docense egyetért ezzel. „Amit látunk, az csak bizonyíték a szexuális játékok és élvezeti termékek, és különösen a női szexualitás növekvő kulturális normalizálására” – mondta a „Vibrator Nation” szerzője a Page Six Style-nak.

További bizonyítékokért tekintse meg a „The Bachelor” januári évadpremierjét, amelyben a rajongók kedvenc versenyzője, Katie Thurston, a banki marketing menedzser debütált az országos televízióban azzal, hogyMatt Jamesnek lila dildót mutatott be. Vagy aCardi B „WAP” „Up” folytatásának videoklipje, amely tartalmazzaVush „Majesty 2” vibrátorának kiemelkedő cameoját (120 USD).

Cardi B egy Vush vibrátort bölcsőbe helyez az „Up” videoklipjében.
Cardi B egy Vush vibrátort bölcsőbe helyez az „Up” videoklipjében.
A YouTube-on
És azok a játékok, amelyeket a sztárok hawkingolnak, nem olyanok, mint amilyeneket a karcsú szexboltokban árulnának, és gag ajándékként adnának a legénybúcsúkon. A Delevingne által támogatott Lora DiCarloOsé Robotic Massager(290 dollár) például robotikai díjat vitt hazaa rangos CES technológiai konferencián 2019-ben.

„Átnevezték az élvezeti termékek terét, eltávolodva a szexuális játékoktól és ebbe a technológiai világba. A 21. században bármire rácsapsz a „tech”-re, és ennek csak ez a legitimitása van” – magyarázta Comella.

Eközben az újonnan Johnson által támogatott Maude a minimalista vibrátorok mellett gyönyörűen csomagolt fürdősókat, gyertyákat és testolajokat árul, amelyek több közös vonást mutatnak Paltrow Goopjával, mint a The Pleasure Chest-tel.

„Ha megnézzük a márkák körüli marketing nagy részét, akkor a szexuális egészség és wellness körül van. Besétálnak a wellness- és szépségápolási térbe, és azt kell gondolnom, hogy ez vonzóbbá teszi néhány híresség számára” – mondta Comella.

Dakota Johnson, akit itt a Maude alapítójával és vezérigazgatójával, Éva Goicochea-val láthatunk, a szexuális wellness márka új befektetője és társ-kreatív igazgatója.
Dakota Johnson, akit itt a Maude alapítójával és vezérigazgatójával, Éva Goicochea-val láthatunk, a szexuális wellness márka új befektetője és társ-kreatív igazgatója.
Sharon Radisch/Maude jóvoltából
„Olyan vállalatokkal társulnak, amelyek nagyon jó munkát végeztek – meglehetősen tudatosan és stratégiailag – azzal, hogy legitim és tiszteletreméltó módon márkázzák magukat.”

Ez kiterjed maguknak a játékoknak a kialakítására is, amelyek inkább elegánsak és elegánsak, mint nyilvánvalóan fallikusak, és ugyanolyan könnyen kiállíthatók, mint egy munkamenet után.

„A szexuális játékok művészetként való elképzelése határozottan újabb keletű dolog” – jegyezte meg Lieberman. „Ha vannak olyan női frontcégek, amelyek gyönyörű műalkotásokat készítenek, kevesebb a megbélyegzés a hírességek iránt. Ez nem olyan, mintha Lily Allen a péniszére tenné a nevét – ez egy gyönyörű dolog, amit feltehet az öltözőjére és megmutathatja. Gyönyörű, de le is tud szállni.”

A londoni Oxford Streeten található Harmony Sex Shop kirakata Lily Allen és a Womanizer szexjáték-együttműködéséhez.
A londoni Oxford Streeten található Harmony Sex Shop kirakata Lily Allen és a Womanizer szexjáték-együttműködéséhez.
SOPA Images/LightRocket via Getty Images
From a financial standpoint, it makes sense that stars would want a slice of the lucrative global sexual wellness market: Valued at $75 billion in 2019, it’s projected to top $108 billion by 2027, according to a report by Allied Market Research.

A jelenlegi koronavírus-járvány pedig csak felgyorsította ezt a növekedést. A Peloton kerékpárokhoz és irodai székekhez hasonlóan a vibrátorok is különösen forró árucikké váltak a karantén korszakában; tavaly márciusban a New York-i Egészségügyi Minisztérium mégegy emlékeztetőt is megosztott, hangsúlyozva, hogy ezekben a bizonytalan időkben „te vagy a legbiztonságosabb szexpartnered”, mivel „a maszturbáció nem terjeszti a COVID-19-et”.

Goop megerősítette a Page Six Style-nak, hogy 2020-ban a szexuális wellness termékek értékesítése megduplázódott, és az oldal egyik leggyorsabban növekvő kategóriájává vált; A Womanizer egy képviselő szerint 193% -os növekedést figyelt meg az éves amerikai eladásokban, az Allen „Liberty” vibrátora a három legkelendőbb termék között volt.

Lényeg? A szex eladható, még akkor is, ha egyedül van.

„Nyilvánvalóan azért mennek bele, hogy pénzt keressenek” – mondta Lieberman a hírességekről, akik a nyüzsgő bandwagon fedélzetére ugrottak. „De nem kell pénzt keresniük a szexuális játékokból – sok mindenből pénzt kereshetnek. Vállalnak némi kockázatot, mert biztosan lesznek olyan rajongók, akik elutasítják. De hajlandóak vállalni ezt a kockázatot, mert ebben hisznek.”

A szerzőt így kérdezte: „Akkor is népszerűsítheted az M&Ms-t, ha ambivalensnek érzed magad az M&Ms-szel kapcsolatban.